pandora smycken

Ballot Detay

« Geri

Ekibinizin, hedef kitlenizin ne düşündüğünü
Merak Ediyor musunuz?

Mutlaka ediyorsunuz. Çünkü işiniz ve başarınız için bu soruların yanıtı önemli.


Peki bilmek istediğiniz bu verilere çok kısa sürede ve çok ekonomik bir şekilde nasıl ulaşacaksınız?

Teknika'nın yeni ürünü olan Ballot'la. Ballot hedef kitlenizin olaylar, projeler hakkında ne düşündüğünü, ne algıladığını ve geleceğe yönelik fikirlerini alıp bunu bir harita üzerine anında konumlandıran ve sizin yönünüzü belirlemenize yardımcı olan bir sistem. Yani yol haritanızı çizme yöntemi.


Peki nasıl kullanılıyor?

Hepimiz ürünlerimizi her gün daha iyi satmak, pazarlamak için çeşitli planlar yapıyor, aktiviteler düzenliyor ve en iyi şekilde tanıtmaya çalışıyoruz. Bu konudaki en büyük yardımcımız da çeşitli yöntemlerle topladığımız veriler.

Ballot'un açtığı pencere, bu verilerin çok hızlı bir şekilde toplanıp, değerlendirilmesini ve sonuçların o anda kullanılabilir hale gelmesini sağlamak!


Günlük yaşamınızda, satış ve pazarlama faaliyetlerini birlikte yürüttüğünüz ekibinizden öne çıkan ve sizinle iletişimi iyi olan kişilerin size getirdikleri güncel algılarla sahada neler olup bittiğini öğreniyorsunuz. Algının tarifi, duyu organlarına gelen uyarımların anlamlı hale getirilme süreci diye tanımlanıyor. Yani algılar da zaman içinde değişebiliyor. Hele pazardaki hareketler ve etkenler bu kadar hızlı değişirken. İşte tam bu noktada sahanın ve hedef kitlenizin algıları devreye giriyor. Saha ekibiniz her gün hekimlerle olduğu için en doğru, en güncel algılara sahip.


Ballot'un burada getirdiği yenilik, ekip arkadaşlarınızın sadece bazılarının değil, tümünün konuşmasını sağlamak!


Bunu hepimizin çok yakından bildiği Keypad'lerle çalışan Ballot programı ile uyguluyoruz. Böylece herkese söz hakkı vererek, büyük sessizliğin sesini duyuyor ve onlara sizi dinliyoruz mesajını veriyoruz. Ve hem hekimlerin hem de satış ekibimizin güncel algılarını elde ediyoruz.
Ballot bu algıları daha o anda değerlendiriyor ve size yönünüzü belirlemek için bir yol haritası veriyor. Bu harita size plan ve projelerinizi oluştururken dönüp bakacağınız önemli bir kaynak haline dönüşüyor. Ballot'la sonuçları bölgesel olarak da görmek mümkün.


Sonuç olarak Ballot'la;
Merak ettiğiniz her sorunun yanıtını çok kısa sürede ve gerekirse yaptığınız segmentasyon için detaylandırılmış şekilde alırsınız.
Yol haritanız, o anda hazırlanır.
Ekibinizdeki herkesin konuşmasını sağlamış olursunuz.


Müşterilerimizin Ballot Hakkında Görüşleri

Aytekin Bey'in Lundbeck'te yapmış olduğu kısa ürün tanıtımı vesilesi ile uzun yıllar toplantılarda kullandığımız " keypad" uygulamalarının çok gelişmiş olduğunu fark ettim.


Planlama döneminde olduğumuz için ihtiyacımıza yönelik olarak dikkatimi ilk çeken "Ballot" oldu . İlk önce Bölge Müdürlerimizle yaptığımız planlama toplantısında, daha sonra da mümessillerimiz ile yaptığımız dönem toplantısında "Ballot" kullanarak aktivitelerimizi "önem ve etki" ölçeklerinde değerlendirdik. Katılımcı sayısının çokluğundan bağımsız olarak çok kısa sürede, zevkli, hareketli ve katılımc?? bir ortamda geribildirimleri alabildik ve hemen ardından katılımcılar ile birlikte sonuç raporlarımızı değerlendirdik. Bu yöntemle aldığımız geribildirimlere göre planlama yapma ve aktivitelerimizi gözden geçirme fırsatı bulduk.
Etkinliğin çok önemli olduğu günümüzde, Ballot'un tüm planlama sürecimize önemli geribildirimler sağladığını düşünüyorum.
Nüket Germirli
Lundbeck
Pazarlama Direktörü


Benim Ballot sistemini kullanmak istememin temel amacı hedef kitlemdeki farklı fikirlere sahip arkadaşlarımın benim için stratejik önemi olan temel konulardaki fikirlerini kısa bir sürede ve istatistiksel olarak anlamlı veri sağlayabilecek şekilde toplamaktı.
Toplamak istediğim verileri 40 kişilik bir grupta sözlü toplamam, hem zaman hem de toplama tekniğinin verimliliği açısından imkansızdı.
Farklı istatistiksel verileri belli bir teknik sistem yardımı ile çok kısa sürede, aslında o anda toplayabilmek ve değerlendirmek Ballot sisteminin en faydalı yanı. Verileri bilinen yöntemlerle toplamayı başarsanız bile sonuçlarını o anda değerlendirip, kullanılabilir hale getirmek olanaksız. Bu avantajları Ballot sistemini bundan sonraki veri toplama işlemlerinde de vazgeçilmez kılmaktadır.
Melis Celayir
MSD
Ürün Müdürü


Nutricia'nın yıl sonu toplantısında şirketteki değişimi saha teşkilatına sunmadan önce ve sunduktan sonra Ballot ile iki ayrı değerlendirme yaptık. Yani geçmişi ve geleceği değerlendirdik. Elde ettiğimiz veriler, saha teşkilatında her bir bireyin değişimi nasıl algıladığını ve beklentilerini bize çok net gösterdi. Kimin ne cevap verdiğinin anlaşılmaması için de Keypad'lerin rastgele değiştirilmesini sağladık. Böylece herkesin çok net, açık yürekli değerlendirmelerini alabildik. Böyle bir veri, merkez için elbette hazine değerindedir.
Alev Şahin
Nutricia
Pazarlama Direktörü

 
skor